سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی از برنامه‌های بلند مدت ورزش و جوانان شهرستان بافق است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق در جلسه شورای ورزش ضمن تقدیر از حمایت‌های مسئولان شهرستان، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های شورای اسلامی شهر در آینده نزدیک کفپوش سالن ورزشی ایثار واقع در بلوار کشاورز تعویض می‌شود.

او با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان نیازمند ساختمان اداری جدید و خانه سرایداری است، افزود: خواستار مساعدت از سوی فرماندار بوده و قول می‌دهیم مقادیری از اعتبار را از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان تامین کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با اشاره به اینکه سوئیت‌های سالن ورزشی آیت الله هاشمی با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیون ریال با مساعدت اداره کل تجهیز شده است، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما در صدد رفع مشکلات عمده سالن‌ها و تامین تجهیزات گرمایشی هستیم.

او با اشاره‌ به لزوم ساماندهی برق مجموعه ورزشگاه تختی، سایت تیراندازی و محوطه سازی این مجموعه ،گفت: چنانچه بتوانیم خیرین شهرستان را به سوی حمایت از ورزش سوق دهیم و بخشی از کار از سوی شهرستان انجام شود اداره کل ورزش و جوانان نیز وارد عمل شده و پروژه‌ها را با تامین اعتبار به سرانجام می‌رساند.

ایزدیان با بیان اینکه نگاه اداره ورزش و جوانان برای تامین اعتبار صرفا به بودجه شهرستان نیست، یادآور شد:با توجه به قول فرماندار برای بهره برداری زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی تلاش خود را مضاعف خواهیم کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق اشاره‌ای به حمایت‌ها و مساعدت‌های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و باشگاه فرهنگی ورزشی کرد و گفت: در صورتی که معادن دیگر شهرستان گوشه از رفع مشکلات ورزش بافق را به عهده بگیرند می‌توان در راستای قهرمان پروری و کشف استعداد‌ها گام‌های استوارتری برداشت.

انتهای پیام/ی

سرانه ورزشی بافق افزایش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.